tirsdag 29. mars 2011

En liten godbit til påske

Har kost meg med de nydelige nye diesene fra Nellie Snellen, og pyntet en Freia eggekartong til påske :)
Jeg har tatt av den originale innpakningen, og brukt denne som mal til en ny i hvit bazzill som jeg har kledd med mønsterark i lilla for å ta igjen fargen på selve eggekartongen.
Har brukt bl.a. hjørnedies MDF 027 og bord MDF 028 fra Nellie Snellen. Sommerfuglene er stanset ut og preget med Floral punch i to ulike størrelser og pyntet de med 3 mm adhesive strass stones. De grønne grenene er stanset ut med Floral punch "granbar".
De søte små hvite bokstavene på tag`en er Clippunch alpha, klistremerker.

4 kommentarer:

  1. wow, denne var dritkul.
    greit om jeg lifter bittelitt?
    klem pia

    SvarSlett
  2. så fine farger du har brukt :) tror kanskje jeg må lage en sånn en jeg også :):)

    SvarSlett
  3. Woe, dette må jeg også prøve, kjøper inn påske-egg i morgen.
    Kjempe flott pyntet ! Heldig den som får denne av deg.
    Kos deg på treff.
    Klem Kristina

    SvarSlett
  4. Morsom idè og kjempe flot pyntet!

    SvarSlett