onsdag 2. mars 2011

Endelig et scrapperom som er i bruk! :)









Etter å ha vært uten skikkelig scrappeplass i to år har jeg omsider kommet meg på plass i en krok på rommet til yngstejenta mi :)

Selv om alt ikke har kommet helt på plass og i system før i dag har jeg allerede fått scrappet MYE mer enn tidligere, og har stor tro på at jeg kommer til å bruke den nye scrappekroken mye!
Har fått på plass to expediter fra IKEA, stor pult ( i ståhøyde) fra IKEA, en arkhylle som jeg fortsatt er litt usikker på om jeg skal ta bort, hylle og opphengsstang over pulten.
SÅ kjekt å ha printer og symaskin ferdig tilkoblet i umiddelbar nærhet! :)

3 kommentarer:

  1. Gratulerer med scrapperom, Marte!

    SvarSlett
  2. Dette ble et flott scrapperom! Gratulerer så mye!

    Ønsker deg ei fin helg!
    Klem

    SvarSlett
  3. For et herlig rom du har :)

    SvarSlett